måndag 8 september 2008

Ledig


Idag är jag ledig, helt underbart.
MIn chef ringde mej förtvivlat klockan fem imorse, då hade
en tjej sjukanmält sig samma morgon & han hade svårt att
få in någon så tidigt på morgonen.
Fick ett snällt men bestämmande sms av honom klockan sex, att
jag skulle ta mej in på jobbet & hjälpa honom ringa in någon.
Stackarn , vad han kan stressa upp sig. :)
När jag somnade om , gjorde jag det med ett gott samvete.
Äntligen fick han tummarna ur röven & måste göra något själv, hahaha:)

Älskling åkte till Göteborg vid halv fem, fick en mysig hejdå puss
av honom innan han körde. Jag älskar honom så det står härliga till.
Det vet jag nu!

Nu ska jag gå en runda, sen blir de sola & vid tre middag med Fia. <3
Jag funderar på om jag ska ringa ett samtal,
jag förstår inte ett skit.
Men det kanske räcker med allt det som sas i lördes,
för mej borde det räcka & bara ge personen fingret.
Helt sjuka saker!
Men nog bäst om jag bara skiter i det.
Ja, så gör jag.
Vi hörs ikväll.

Pusshej

Inga kommentarer: