måndag 22 september 2008

avbrott .



Heeey!
Ja, ibland kan man undra varför jag har en blogg egentligen .

Skriver oftast med en hel del avbrott . Iaf mellan gångerna. Haha!
Det är såna här dagar det är mysigt.
Ledig från jobbet, det regnar ute, kryper upp i soffan med myskoftan, & datorn i högsta hugg.

Sitter & kollar på kläder, maskerad dräkt för kommande maskerad den
4e oktober. kommer bli sjukt kul!
& sen sitter jag och stirrar ner på Thailand, fyyyyyy .
Mamma & dom åker på onsdag , i en hel fucking MÅNAD.
Jäkla jobb , jag ville också vara ledig & bara åka..
Jag fullkomligt ÄLSKAR Thailand, tkr fan att Kim kan bjuda mej med, haha:)
Pappa har lite lyx som har semester hela vintern, tack vare hans camping.
Undra vad jag ska bli när jag blir stor ?
som min pappa?
Då får jag nog fan arbeta för att komma upp i den nivån, men jag är ingen krigare..
inte när det gäller jobb iaf ..
Jag vill hellre ha pengar serverat , helst på silver fat :)

VAAAAAAD FAAAAAN sysslar hon med på tvn egentligen ..
Har "Momento"på , tjejen är ju helt uppstissad & sjunger och grejar.
Hur i helvete orkar hon stå och prata så mycket HELA tiden, fan blir hon
inte trött på sig själv..
Lustiga människa, jag byter kanal. Blir fan irriterad på henne.
Puckobrud!

oj, hur går de med humöret, haha!
Nu är baby iväg IGEN, Han ligger i Malmö.
Hoppas det är den sista veckan dom ligger iväg, jag hatar sova själv.
Ska passa mamma&pappas hund när dom är iväg.
stor bamse hund, nog ingen som vågar gå in i huset när hon är här hemma
visserligen..
MEN, sen är jag ganska mörkrädd :)

Ikväll blir de promenad , Krille har svårt för att vara still. haha:D
Nej , det är tur han ligger i, så inte jag heller ligger på
latsidan.
Han är bra denna pricken. fruktansvärt.

Jag beundrar honom.


Helgen som var , den var sjuk.
Hade sjukt kul, trots att ligan fattades.
Jag, Jennie & Carro styrade upp det ganska bra ändå.
Nu är Lis påväg hem från grannlandet, så det
blir förhoppningsvis MASSA roligheter i helgen, det
väntas ju fotbollsfest på Lördag , :)
Jag vill inte VETA hur Fia kommer avsluta denna kväll ;)
& fredag är det Class som gäller, ett kärt återseende med Bellaan & Erika.

Jag saknar er tjejer.

'

Så , helgen är redan planerad, trots att det är Måndag , haha

Sjuk!


Nej nu ska ja mysa ner mej .

Take care


Rebecca




Inga kommentarer: