tisdag 7 april 2009

Back on track!





......... Meeen hey :)




Nu kör vi igen, nu är jag trött på att sitta & läsa andras bloggar hela tiden.




Jag vill också skriva :P






Vi håller på att renovera badrummet, kommer bli sjukt fint.




Imorgon kommer dom kl , sju, IGEN!




usch,jag vill sova , Haha!








Jobbet går utmärkt & jag trivs som fisken i vattnet..




Jag tänker inte börja plugga, det får vänta till jag är lite äldre.




Snart påsk också, långledig. Mys<3








Får se vad som inträffar, men jag ska allt vila upp mej, &bara ta




vara på ledigheten.








Snart tatuering också , fyyy .




Hela ryggen, hur ska detta sluta Mats ? ;)




Haha, tur jag har en utomordentlig tatuerare till att fullfölja mina galna ideér..








Hej så länge, nu väntar älskling, & en bok !






1 kommentar:

Carro sa...

Gott att du skriver igen vännen! Hoppas de håller i sig me:-)